Struktura e DPTP përcaktohet me Urdhrin Nr. 94, Datë 29.06.2018 të Kryeministrit:
- Drejtori i Përgjithshëm
- Drejtoria e Regjistrimit të Bazës së të Dhënave
- Drejtoria e Metodologjisë dhe Ligjore
Organigrama e DPTP-së:
Drejtoria e Regjistrimit të Bazës së të Dhënave.
Drejtoria e Regjistrimit të Bazës së të Dhënave ka për mision të punës së saj menaxhimin e vazhdueshëm të Regjistrit Qendror të Bazës së të Dhënave të Pasurisë së Paluajtshme për të mundësuar akses të vazhdueshëm të këtij Regjistri nga organet e vetëqeverisjes vendore për efekt të përllogaritjes dhe pagesës së taksës së pasurisë.
Drejtoria e Regjistrimit të Bazës së të Dhënave përbëhet nga drejtori dhe specialistët dhe në veprimtarinë e punës së saj, ka për detyrë:
- Monitoron Regjistrin Qendror të Bazës së të Dhënave të Pasurisë së Paluajtshme.
- Mirëmbajtjen e sistemit të të dhënave dhe përputhshmërinë e të dhënave me hartën dixhitale të pronësisë së paluajtshme.
- Kontrollin e procesit të hedhjes së të dhënave në regjistër sipas vlerësimeve dhe rivlerësimeve të kryera nga njësitë e vetëqeverisjes vendore.
- Asiston, ndërhyn dhe jep orientime për procedurën e hedhjes së të dhënave nga njësitë e vetëqeverisjes vendore.
- Trajnon stafet e njësive të vetëqeverisjes vendore për procedurën e hedhjes dhe të përpunimit të të dhënave në sistemin qendror.
- Bën përpunimin në nivel kombëtar dhe vendor të të dhënave të Regjistrit Qendror të Bazës së të Dhënave të Pasurisë së Paluajtshme.
- Analizon dhe bën studime mbi zgjerimin e bazës së pasurisë së paluajtshme dhe mundësinë e rritjes së të ardhurave vendore nga taksa e pasurisë së paluajtshme.
- Raporton përpara ministrit përgjegjës të financave rezultatet periodike lidhur me nivelin e taksës së mbledhur.
- Bën analiza periodike për situatën në nivelin e mbledhjes së taksës në rang kombëtar dhe vendor dhe jep sugjerime mbi vijueshmërinë dhe masat e mëtejshme për problematikat e konstatuara.
- Përgatit raporte periodike dhe vjetore mbi realizimin e të ardhurave nga taksa e pasurisë së paluajtshme, si dhe trendet e pritshme.
Drejtoria e Metodologjisë dhe Ligjore.
Drejtoria e Metodologjisë dhe Ligjore ka për mision të punës së saj udhëheqjen ligjore dhe zbatimin e saj në efekt të përllogaritjes dhe pagesës së taksës së pasurisë.
Drejtoria e Metodologjisë dhe Ligjore përbëhet nga drejtori dhe specialistët dhe në veprimtarinë e punës së saj, ka për detyrë:
- Dhënien e rekomandimeve ligjore në efekt të zbatimit të ligjshmërisë për taksën e pasurisë
- Udhëheqjen dhe kontrollin nga pikëpamja metodologjike e administrimit të taksës mbi pasuritë e paluajtshme.
- Jep interpretime për kuptimin dhe zbatimin e metodologjisë për efekt të vlerësimit të pasurisë së paluajtshme.
- Përcjell për mendim shtesa dhe ndryshime në aktet ligjore dhe nënligjore në fushën e legjislacionit mbi taksën e pasurisë.
- Ndërhyn, jep orientime e zgjidhje në rast të mosmarrëveshjeve midis agjentit të autorizuar për mbledhjen e taksës së ndërtesës dhe zyrave vendore të taksës së pasurisë, që mund të lindin gjatë procesit të shkëmbimit të informacionit dhe mbledhjes së taksës.
- Ndërhyn në zgjidhjen e problematikave që mund të lindin midis njësive të qeverisjes vendore dhe institucioneve që disponojnë të dhëna informuese për identifikimin e pronës së paluajtshme ndërtesës/njësi pronësore, dhe që ndihmojnë në llogaritjen e vlerës së ndërtesës/njësisë pronësore për qëllim taksimi.
- Propozon ndryshime ligjore e nënligjore, apo jep rekomandime për rregullim të vendimeve të këshillave bashkiakë, për përmirësimin e procedurave të zbatimit të metodologjisë së vlerësimit të pronës.
- Asiston stafet e zyrave vendore për zbatimin e metodologjisë së vlerësimit të pasurisë së paluajtshme dhe jep orientime për zbatimin e saj.